Μενού
Το Καλάθι σας

Πολιτική επισκευής προϊόντων

  • Ο πελάτης θα πρέπει να επιστρέψει το προιόν στο κατάστημα με έξοδα δικά του (αν βρίσκεται στην επαρχία ή σε κάποιο νησί) αλλιώς να το φέρει ο ίδιος (αν βρίσκεται εντός αττικής) στο κατάστημα ώστε κατόπιν επίβλεψης του τεχνικού τμήματος της προμηθευτικής μας εταιρείας να διαπιστωθεί αν το προιόν χρήζει ή όχι επισκευής ή αντικατάστασης εφόσον βρίσκεται μέσα στα πλαίσια της εγγύησης από την ημερομηνία αγοράς του .

  • Η επισκευή ή αντίστοιχα εφόσον απαιτείται, η αντικατάσταση γίνεται στα τεχνικά σημεία του προϊόντος κι όχι αν το προιόν έχει υποστεί βλάβη από κακό χειρισμό .

  • Από την εταιρεία τηρείται σειρά προτεραιότητας όσον αφορά την επισκευή ή αντικατάσταση των προϊόντων, με βάση τη σειρά με την οποία ήρθαν στο κατάστημά μας . Όπως γνωρίζετε λόγω της φύσεως του καταστήματός μας όλα τα προϊόντα χρήζουν άμεσης παράδοσης ξανά πίσω στον παραλήπτη τους διότι είναι προϊόντα άμεσης ανάγκης . Προσπαθούμε πάντα για τον καλύτερο δυνατό τρόπο εξυπηρέτησής σας !

  • Τέλος όσον αφορά τα προϊόντα βαρέως τύπου (π.χ. κρεβάτια), η επισκευή ή αντικατάσταση κρίνεται από τον τεχνικό της προμηθευτικής εταιρείας κατόπιν επιβλέψεως του προϊόντος στο χώρο σας . Αυτό το γεγονός επιφέρει χρέωση του τεχνικού τμήματος της προμηθευτικής εταιρείας για το οποίο σας ενημερώνουμε κατόπιν επικοινωνίας μας με την εταιρεία .